05 februari 2009

Morotsfärgat hår och praktikplats besök.

Nu är halva håret morotsfärgat, efter andra blekningen, haha ser helt puckat ut =D
Så imorrn gör jag den sissta och hoppas på det bästa så att jag kan ha i den lila färgen och få det ungefär som jag vill ha det...
Idag var jag och kollade på praktik plats också... Det blir på ett ställe här i Falun som heter Arenan, på en avdelning där dom har hand om kostymer som längre fram, ska användas till uthyrning, men först ska allt sorteras, lagas, tvättas, fixas och skrivas in i en webbkatalog m.m så det är mycket jobb med det... Dom verkar jätte schysta där, men det var så mycket nytt och det var så stort hela stället så jag kände ganska förvirrad och lite bortkommen, fast kände mig hemma i kostym förrådet bland alla kläder iaf, men man vänjer sig väl sig med allt tids nog.
Kommer iaf börja där på Måndag, jag är jätte pirrig inför det, men det ska bli kul också ^^..
Så det blir 12 timmar i veckan jag ska vara där till att börja med, typ 3 dagar i veckan 4 timmar om dagen, Jag hoppas att jag kommer trivas bra, vet inte för tillfället hur länge jag blir där, men det visar sig väl.






0 kommentarer: