06 februari 2009

Mia är "pigg i bäret" så här på morgonkvisten




Haha, "pigg i bäret" det är ett roligt uttryck tycker jag, fast i mina öron låter det som att man är *censur*, ja ni fattar säkert vad jag menar, hihi ^^
Men i detta sammanhang menar jag att jag är morgonpigg, var vaken redan vid halvsju och startade dagen med att kolla på "drömmarnas trädgård" så klart =), och nu sitter jag här och bloggar, dricker te och får i mig lite frulle..
Ska snart bleka i håret för 3:e och förhoppningsvis sista gången innan den lila färgen ska i.
Ska försöka få klart allt i dag och isf kommer det upp bilder på processen senare idag.

Ikväll ska jag och Nicke nog dricka lite alkohol och ev gå ut på krogen, är jättesugen så tror nog faktist det blir så.
Har ju dragit in på festandet jättemycket och det är så skönt för jag blir ju så jäkla dålig dagen efter, spelar inte så stor roll mängden jag dricker, jag känner av det ändå och mår blä.
Plus att jag får massa ångest.
Så det är skönt att det blir mer sällan nu, dessutom är det ju roligare när man väl festar till om man inte har gjort det på ett tag.
Så förhoppningsvis blir det en riktigt rolig kväll om det går enligt planer.





0 kommentarer: