02 februari 2009

Mia florerar bland drinkar




Åh, jag susade runt på nätet för att hitta ett speciellt drink-recept och jag hittade en jättebra sida med massa olika drinkar:http://www.cocktailguiden.com
Det finns alla drinkar mellan himmel och jord, jag drömde mig bort bland alla dessa härliga färger på drinkarna och former på glasen så jag glömde helt titta efter den drinken jag skulle kolla efter från början ^^
Jag har en hemlig dröm, att bygga mig en egen "hemma"bar och bli "min egen bartender".
Och sedan ha massa mysiga fester för mina närmaste och bjuda på fina mysdrinkar....
Inte främst för drickandes skull, utan just för att umgås och få blanda till massa roligt, exprimentera med smaker och ingredienser och få vara kreativ med alla färger... Det skulle Mia gilla ^^


0 kommentarer: