02 februari 2009

Return of me




http://medlem.spray.se/manninen/Ristos%20Tavlor/vintersol2.jpg

Hellu!
Idag känner jag mig redan bättre i förkylningen, så jag fortsätter mitt bloggande nu ^^
Jag är ganska stolt över mig sj idag, gick nämligen upp tidigt, kl 07:00 och tog mina kostillskott och käkade frukost och läste lite.
Fast anledningen till att jag vaknade så tidigt var att jag hade ont i magen, och jag förstod inte riktigt vad det var först, sen upptäckte jag att det var för att jag var kissnödig och jag fick så förbannat ont efteråt denna gång, visst jag är van med att det gör ont, men idag var det extra extra mycket, smärtan gick upp i äggstockarna och magen.. så jag fick ta mig ett varmt bad (värme är en av de få saker som lindrar lite mot smärtorna) satt väl där i det varma vattnet upp emot en halvtimme, men det ville inte ge sig.
Så till slut gick jag upp ändå och gjorde en värmeflaska istället och vankade fram o tillbaka tills det äntligen släppte...
Efter det så gick jag o la mig o sov ett litet tag till för det tog på krafterna, men nu är jag uppe igen...

Shirre, vilket fint väder det är i Falun idag, massa strålande sol, fast jättekallt. Så himla vackert, en gnistrande vinterdag...
Ska åka till stan och inhandla hårfärg snart och UVA-E tabletter (hälsokost medecin som lindrar urinvägsinfektionsproblem) Sen ska jag och Nicke dra hem till honom och kolla läget i hans lägenhet, för vi har hört på ryktesvägar att det har vart översvämmning där i helgen, så det lär helt klart kollas upp om det stämmer och isf hur allvarligt det är, tydligen så ska polisen ha vart där o en massa så då befarar man ju det värsta...

0 kommentarer: