28 januari 2009

Mitt själsljus <3



Jag är så glad och lycklig för att jag har en så underbar, förstående pojkvän.
Han finns där när och tröstar när jag mår skit av mina urinvägsproblem.
Han respekterar mig när jag får riktigt ont och vill vara ifred en stund.
Han står ut med mitt humör när jag mår dåligt.
Han uppskattar mig och ger mig komplimanger hela tiden, som är s
å viktiga att höra.
Han ser mig verkligen, in i min själ, och tycker om mig för den jag är!
Jag är så obotligt glad för att jag får vara med honom och ha honom i mitt liv!
Och han har lärt mig så mycket, säger så kloka saker på ett vis som in
gen annan kan.
Och han säger "jag älskar dig" och verkli
gen menar det ^^
När jag är med honom så känns det som att jag "har hittat hem
".
Tack finaste för att du finns i mitt liv!
Jag älskar dig såå mycket Nicke <3>

0 kommentarer: