28 januari 2009

Beroende av barnkanalen!

Jag är ett riktigt freak när det gäller barnprogram och barnkanalen(B.K) är min standard kanal nu för tiden.

Anledningen till det har blitt så är att jag bara har svt 1, 2, tv4, svt 24 och barnkanalen på min tv för jag har inte fått nån egen tv-box in till mitt rum och jag anser att barnkanalen visar mest lämpliga saker på dagarna av dom kanalerna...
Detta har skapat ett slags beroende hos mig, så även när jag kollar på tv i vardagsrummet där vi har en tv-box så kan jag inte låta bli att ändå zappa över till (B.K) och likförbannat blir jag fastklistrad där ^^..
Tack vare mitt beroende så har jag nu på sisstonde upptäckt ett jättesött, barnprogram som jag fullkomligt älskar och har favoriserat.
I Drömmarnas Trädgård (In The Night Garden) heter det, och det är så bedorande sött! Det handlar typ om ett drömland som en figur vid namn Igglepiggle åker till varje natt när han sover och där träffar han invånarna som bor där, som är massa charmiga och lite små spejsade figurer...
Dom är så söta. jag ska lägga upp några bilder på mina favorit figurer från serien som jag verkligen har kärat ner mig i!






0 kommentarer: