16 januari 2009

FÄRGVECKA: Torsdag/Fredag

Skrev inget igår, så får skriva lite om både gårdagen och idag....
Hmm... Färgen igår skulle jag nog säga var Blå...

Den blå färgen står för talcentrum, kommunikationsförmåga, inspiration.
..
Dagen började som vanligt, lugnt och stilla, var ut en sväng med viggo mitt på dagen, så mamma slapp gå hem från jobbet o rasta honom för omväxlings skull...
Hade nästan inte ont i mina urinvägsproblem någonting under gårdagen, kände av det lite bara, så var ändå på rätt bra humör...
Sen vid 5 tiden åkte jag, syrran och Anders hem till pappa i Lumsheden och hälsade på och blev bjudna på mat.
Det var jättetrevligt, har ju inte vart där ute på evigheter.
Shit vad pappas katter, Curry o Luna har växt! Blev fan rädd, trodde det inte var samma katter först.. Det går fort när djur växer..
Vi fick jättegod mat, Xia hade gjort god kinesisk soppa som förrätt och sen fick vi farafrs goda kåldolmar! Dom slår allt!
Vi var där nån timme och sen åkte vi hem igen.. Var på ännu bättre humör då.
Sen senare på kvällningen beställde jag o Nicke mat på pizzerian och blev ganska vråålmätt.

Dagens färg :Mörkgrå.. Mörkgrå nyanser kan visa på psykisk obalans eller ett behov att aldrig lämna en uppgift ogjord. Mycket grått kan indikera egenskaper så som hemlighetsfull och något av en ensamvarg

Idagblev dagen ganska tvärtom än igår...
Började med att jag vaknade av en hemsk, vidrig mardröm... Kommer inte ihåg allt som hände i den nu, men det handlade bland annat om att min mamma Lagade till människokött och skulle bjuda oss på, och jag upptäckte det för jag öppnade luckan till ugnen för att kollade vad det skulle bli för mat och då låg det ett "till-lagat" människohuvud" där... Fy var värsta vidrigt!!!
Så när jag vaknade hade jag typ panikångest, plus att jag hadde massa pms-känningar...
Kände miig jätte känslig och ledsen, så jag sov bort det mesta av dagen för jag orkade bara inte med mitt humör.. Så vid 2 tiden gick jag upp och tog mig ett varm bad.
Efter det kändes det lite bättre, kollade lite på tv sen och gjorde annat ointressant smått o gott som jag skippar skriva om..


Nu sitter jag o Nicke och spelar GTA/ San Andreas, dricker lite öl och är allmänt dryga :),
vi har lite av en "grabbkväll" som man kan kalla det, hehe.

Imorrn ska vi nog ta oss en långpromenad till Ica maxi om det inte är allt för kallt..

Peace out!

0 kommentarer: