14 januari 2009

FÄRGVECKA: Onsdag

Denna dag går i svart... Jag förknippar svart med mörker, men det är även en väldigt vacker färg... Svart innehåller en blandning av alla färger..

Jag har känt mig ganska miserabel idag..
Har tänkt väldigt mycket...
"Vissa människor" tycker att jag snäser och är sur jämt och "sover bort mitt liv" som den personen så fint vill uttrycka sig...
Jag kan ju börja med att säga att ja, jag är sur och snäsig offta, nästan jämt.
Jag vill inte vara det och jag hatar det!
Men jag mår för jävligt med mina urinvägsproblem och allt der andra, det tar på mina krafter.
3 Jävla år har det hängt över mig nu, sakta men säkert trycker det ner mig mer o mer för varje dag och ja det går ut över mitt humör som fan, och det orsakar i sin tur att det offta går ut över nån annan,
Det är det minsta jag vill, men känns som jag inte kan styra det...
Förlåt ännu en gång till alla er som blivit drabbade av det...
Jag ska ännu en gång försöka ändra på mig och hålla "ilskan" för mig själv.
Jag försöker faktist hela tiden...
Sen kommer vi till det där "sova bort sitt liv" och osocial och tråkig...
Men snälla, försök att förstå JAG MÅR DÅLIGT!! Och ibland är det enda man orkar göra att sova.. För när man sover existerar inte skiiten!!!
Ja, jag blir osocial för jag inte orkar umgås med människor när jag har ont, vilket är varje dag...
Jag gör verkligen så gott jag kan.
Jag vet cattis att du bara menar att bry dig om mig, och att du älskar miig. Jag älskar dig också, du är den bästa av systrar!
Men snälla sluta klaga på mig hela tiden! Jag vet redan vad du tycker om allt det där med att jag sover bort mitt liv o är osocial. Du säger det varje gång, hela tiden och det blir till slut ganska irriterande att lyssna på!
Det är mitt liv, det är jag som mår dåligt och jag försöker verkligen, men ibland när man mår så här så orkar man bara inte någonting och det är hemskt!!!
Jag vill inget hellre än att dom här smärtorna ska gå över, så jag kan börja bli mitt riktiga jag igen och må bättre, så vi kan umgås som förut.
Just nu kan jag inte ens planera mina dagar...

Till sisst på denna dags blogg, några ord från mig själv som kan vara viktiga att ta till sig:

*Ni kan trycka ner mig hur långt ni vill, slå mig gul och blå, hata miig för att jag inte är som alla andra, men i slutet av allt ni utsätter mig för så är det ändå ni som ligger ner, jag vänder om och går där ifrån med rak rygg*

0 kommentarer: