21 juni 2009


Hejsan allihopa igen efter midsommarhelgen!

Ja, här sitter jag över en kopp te och har funderat och bestämt mig för att börja föra in rutiner i min vardag...
Att sova till 15.00 känns ganska onödigt, men jag är ju så ohyggligt trött...
Plus att jag är en nattmänniska, men jag vill få normal dygnsrytm igen..
Ska försöka starta imorrn...
Wish me luck =)
Och nu ska ju det fina vädret komma i veckan har jag hört!
Sommaren är på gång!!!
Skulle bli uppemot 28 grader på vissa ställen i södra och mellerstasverige så det ser man fram emot och då vill man ju inte sova bort dagarna och missa det hela.

.

Blev en ganska lyckad midsommarhelg föresten, förutom bakisdagen igår som jag sov bort helt och hållet.
Men på midsommarafton/Fredagen så var det iaf fest hemma hos Johan, så jag, Challe och Nicke drog dit vid sjutiden, vi skulle egentligen ha vart där vi 5 , men vi fick lov att gå från Järnet till Hälsinggården och det tog lite tid.
Det var iaf en rolig fest med grillning, singstar och annat crazy stuff..
Var väl på slutet vid 03.00 tiden nångång som det spårade ut och blev bråk mellan några personer så efter det tog festen slut, tråkigt att det ska behöva bli så, men så finns det ju riktiga idioter också som tror dom kan bete sig hur dom vill när dom är hembjuden till någon annan, så det var egentligen rätt åt dom att dom åkte på stryk .
Ja ja, nog om detta.









Nu sitter jag och väntar på att min o Nickes tvätt tid ska börja, inte förens kl 19.00 men ändå. Kännner mig ganska uttrå
kad, fast nu tittade iaf solen fram så då kanske jag ska lägga mig o sola lite =)
I veckan vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag ska fixa grejjer hos soc, ringa och förnya min sjukskrivning, beställ en ny tid på sjukhuset plus lite annat.
Så det är en del för mias lilla huvud att hålla reda på. Måste nog skriva upp allt jag ska göra så det inte glöms av.
Nu är det föresten bara drygt en vecka kvar tills jag får flytta in i min alledes egna första lägenhet =)
Ska bli kul att få innreda och möblera så som man vill ha det.
Nu är det bäst jag fläker ut mig i solen innan den hinner försvinna igen.
Take care everyone!

1 kommentarer:

Anonym sa...

EGEN LÄGENHET! Gud vad roligt, grattis sötnöten!

Kram / Järnbjuppan