14 juni 2009

Blöta dagar med nya tidsfördriv!




Säg mig någon hur mycket det kan regna egentligen??
Är det nya syndafloden som är här eller vad?


Det har i stort sett hållit på konstant sen i Fredags nu, det är som värsta höstvädret juh för det blåser nästan storm också... Stackars studenterna som fick nederbörd på sin stora dag och på balen. men dom hade säkert lika kul ändå, får väl passa på att gratulera alla er som tagit studenten när jag ändå förde det på tal.
Grattis grattis!!!

Ja, själv vet jag ju inte hur det känns för fick ju aldrig ta nån, eller rättare
sagt jag orkade inte stå ut o slita och vänta på den =/
Där för blir jag lite smått nedstämd när jag ser alla glada studisar som kommer springande med sina vita mössor, men jag avundas er också som orkat med 3 långa, dryga år i gymnasiet.
Det är strongt gjort!


Jag lekte student, och lådsades i min lycka att jag hade tagit skepparexamen
(mössan är en kaptensmössa om ni inte ser det)
Det har blitt min nya grej, men den är rätt snygg. =)







Under detta regnväder i dessa dagar så har jag haft så långtråkigt och känt mig nedstämd, men hittat ett nytt tidsfördriv, eller nytt och nytt jag har väl gjort det förut också, men inte lika mycket som nu på sistonde.
För det första så är det att jag har hittat en sida med massa gratis tävlingar, jag har blivit smått besatt, hehe

Sen det andra är att jag har blivit medlem på en online korsordsida, jättekul med det juh.
Klurigt och knepigt så hjärnan får jobba, plus att man även där kan vinna fina priser om man har tur =)
Får väl se om jag har det eller inte, m
en håller en tumme för mig själv iaf =)
Så det har jag ägnat dagen i stort åt, förutom att jag städat lite här hos nicke, diskat och lagat mat.

Snart tror jag att jag ska försöka gå och sova (om jag kan) skulle vara skönt att komma i säng i tid för nån gångs skull, men innan jag sover ska jag nog lösa lite fler korsord och kanske se nån film.

Hoppas på regnuppehåll imorgon.

Bye bye!
Så här ser jag ut när jag löst ett korsord och precis vunnit hösta vinsten =D
(nej det är inte mina glasögon)







0 kommentarer: