01 juni 2009

....

Lattjo lajbans på er allihopa!

Här sitter jag i morgonstund (ja jag är medveten om att klockan ät över 14.00) Sov länge idag och det var så skönt och behövligt känner jag ^^
Sitter hos Nicke och blickar ut över Falun från hans balkong, med en kopp av mitt nya favorit te i handen.
Staden badar i solsken idag med, måste försöka dra ut pojken min o sola lite, har så svårt för att gå ut själv för det är sååå låångtråkigt och Nicke behöver ut och få lite frisk luft och sol på sig, jag med för den delen...

I natt har jag drömt helt sjuka drömmar, kommer inte ihåg allt, men det var bland annat en stor jäkla brunbjörn som tog sig in i min lägenehet och bosatte sig där och jag adopterade den som mitt husdjur och vakthund, haha... Sen så drömde jag att hela min säng var full med stora, äckliga spindlar som kröp omkring, det var riktigt scary!
Drömmar kan vara både, härliga, otäcka och konstiga, men är ändå alltid lika intressanta...

Nu ska jag snart ta mig en dusch, får se vad resten av dagen har att erbjuda!
Bye!

0 kommentarer: