29 maj 2009

Godnatt eller godmorgon?






Jag har vart vaken hela natten, har haft sån energi och känt mig rastlös...
Jag får alltid lust att städa och dona när jag är det så jag har packat upp flyttkartonger här hos Nicke och städat lite.
Både jag och Nicke håller på och inreda lite efter Feng shui metoden. Är väldigt intressant med energiflöden och att placerar av olika saker/möbler kan påverka en omedvetet...
Hände iaf en cool grej i samband med min städning,
olika delar av huset/lägenheten representerar olika områden enligt Feng Shui och Nicke har ställt massa fulla flyttkartonger och bråte i rummet/på området av lägenheten som representerar ekonomi. Vilket inte är bra för det kan påverka ens ekonomiska situation (enligt F,S teorin) och saken hör till den att han hade fått avslag från soc denna månad pga vissa omständigheter, stod utan möjlighet att betala sin hyra på över 5000:-
Iaf så tänkte jag att jag kan väl ta tag i att börja röja där då eftersom jag var så städsugen och jag fick undan mycket saker så det blev en lite friare yta..
Och nu kommer vi till det coola, att nu på morgonen så ringde det från soc till Nicke och dom sa att han ändå kommer få hela socialbidraget!
Hur ofta händer något sånt???
Kan ju givetvis vara slumpen eller så, men lite märkligt var det =)
Jag håller fast vid att F.S hjälpte till iaf =P


Så jag somnade ungefär vid 08.00 någon gång och vaknade igen vid halv tio och åt frukost och tog min medecin sen somnade jag igen och vaknade vid halv 2 ungf och gick upp.
Så jag har som sagt inte sovit speciellt mycket, känner mig som en zombie eller liknande..
Fast jag ska inte klaga, finns vissa personer här som inte har sovit på 2 dygn pga sömnproblem.. Så det hade ju kunnat vara värre..
Nu ska jag iaf börja knalla hemmåt till hälsinggården och ge mamma massa blommor som morsdag present lite sådär för tidigt (är ju inte förens på söndag)...

Imorrn ska man till Borlänge tidigt och hjälpa till och storstäda farfars lägenhet med mamma, kommer ta hela dagen så jag missar tyvärr seaside =(, men men är som det är.
Får se om det iaf kanske blir krogen el liknande sedan på kvällningen när jag kommer hem, om jag inte är för trött och det inte blir för sent..
Ha en bra kväll allihop!

0 kommentarer: