09 maj 2009

And another day

Igår regnade det i stort sett hela dagen...
Bra för naturen, men tråkigt för oss.
Fast jag hade ändå värsta energin, städade och donade m.m (brukar bli så ibland innan jag ska ha mens)
Men jag och Nicke hade planerat att vi skulle ha värsta mysiga picknicken ute i det gröna med mys i det sköna vår/sommar vädret och då blev det ju självklart dåligt väder, så vi göra´t en annan dag...
Idag vet jag inte vad som händer riktigt, sitter hemma hos Nicke just nu men vi ska dra hem till mig sen.

Åh, jag är så jäkla hungrig och sugen på saker, har vart det i ett par dagar nu (mens symptom) jag skulle kunna äta upp en hel mataffär känns det som.
Jag är pank också så jag kan inte gå o köpa alt som jag är sugen på heller, vilket kanske är bra annars skulle jag väl köpt massa onödigt.
Annars förövrigt så har jag blivit väldigt hälsosam av mig och äter nyttigt.
Försöker bland annat att utesluta kött så gott det går (förutom fågel o fisk) sen äter jag ju inte produkter med laktos, så det blir laktosfritt och jag undviker gluten i så stor mån som möjligt och socker försöker jag få i mig i så lite som jag kan av..
Har blivit väldigt insatt på nyttig kost och att laga sånn mat, läser en del om det ^^
Jag som knappt brydde mig om sånt förut, men jag har blivit väldigt mån om min hälsa och min kropp sen jag blev dålig och det är väl bara en fördel anntar jag =)

Nä, nu ska jag spinna vidare här på nätet, men ha en bradag allihop!!!

0 kommentarer: