15 april 2009

Just precis nu....

ska jag gå o ta mig ett varmt härligt skumbad och värma min värkande kropp.
Sen ska jag vara tragisk o kolla på repris av en gammal säsong av Big Brother som dom visar på tv400 på vardagskvällar som jag tyvärr ha gjort mig en vana till att titta på fast det egentligen bara är "skit" och jag redan vet vem som vinner, hehe ibland är det kul att bara vara tvärtemot o kolla på sånt som man annars aldrig trodde att man skulle utsätta sig för att kolla på igen, men jag tycker ändå att dokusåpor är rätt underhållande på sina egna vis, iaf en del utav dom...


Har vart en kall, kylig vårdag idag så ett varmt bad nu kommer göra sitt goda, ska hoppa ner i det skummande vattnet och plumsa med mina badankor och känna mig som 5 år igen...
okej, jag erkänner! jag leker med plastdjur i badkaret när ingen ser på och jag sjunger falsksång i duschen när ingen hör...Eller när jag tror ingen ser/ hör iaf ^^

Imorrn blir det nog en långpromenad med mamma o Viggo på eftermiddagen sen på kvällen ska jag kanske med pappa te sjukhuset en sväng o hälsa på lilla farfar...

Nu sticker jag till varmare breddgrader, närmare bestämt till mitt badrum utan fönster. Som är instängt, fuktigt och härligt, vattnet är minst 20 grader och det är ljust tom såhär sent på kvällen, hihi... Min egna lilla paradis ö =)
Bye bye!

1 kommentarer:

Nindoodem sa...

Va mysigt! ^^
Blev sugen på att bada nu jag med.. men jag tror nog att det får räcka med att du väcker grannarna med rinnande badvatten. Jag får helt enkelt vänta tills i morgon.
Jag längtar efter dig baby!