10 februari 2009

Mia goes sick again!!!!

Då har man börjat med praktiken då, tror jag kommer trivas riktigt bra där, alla är så trevliga och snälla och det är kul att vara där.
Första dagen gick jättebra och jag följde med ut och åt med "brudarna" som jobbar där innan jag slutade för dagen.
Var jättegott och trevligt det med, vi åt På Carrianna. Tog en promenad dit i vintersolen, så skönt väder det var igår alltså!
Rödspätta med remoladesås och potatis och massa god sallad blev det...

Hmm, för övrigt så tror jag att det spökar där på arenan, fick den känslan första gången jag var där.
Iaf på den avdelningen jag håller till på(kostym och skapande avdelningen).
Hörde konstiga ljud i kosymförrådet igår när jag var där inne och sen så försvann tygsaxen helt plötsligt när jag och Tina (hon som jag har praktik hos) stod och märkte upp kläder, vi letade överallt sen så låg den konstigt nog på bordet där vi hade kollat typ 3 gånger... Skumt ^^

Idag är det dock inte bra med mig, har blitt förkyld för 3:e gången på jättekort tid. Så jag mår massa piss och har vart sängliggande större delen av dagen. Ska snart gå och lägga mig igen för jag är yr i huvudet och känner mig totalt ynklig, har nog feber nu =(
Så det känns nästan som jag bara orkar sova/vila...
Fan jag hoppas jag blir frisk fort, så jag får gå tillbaks till praktiken juh!
Fast så som det känns nu så kommer jag inte orka gå dit imorrn iaf, men jag hoppas ju givetvis på att jag mår bättre så jag kan gå, annars får vi väl se om jag blir frisk till fredagen iaf vilket är nästa praktik tillfälle efter imorrn.
Går ju varannan dag, Måndag, Onsdag och Fredag 4 timmar per dag.
Men nu ska jag gå och lägga mig och vila lite mer!
Bye!

0 kommentarer: