03 juni 2009

Tick i hjärtat!



Sitter här, precis hemkommen från ultraljudsundersökningen av hjärtat som jag äntligen fick gjord.

Var lite nervös innan, men allt såg bra ut enligt hon som utförde undersökningen så jag hoppas på det.

Får väl se när doktorn min har kollat över resultatet, men förhoppningsvis så är det ingenting fel på min hjärtpump =)

Nästa vecka ska jag på allergiutredning och sen mitt första möte hos psykologen, nervöst, nervöst må jag säga men det blir nog bra i slutändan.


Äter massa goda nektariner och persikor här framför datorn och funderar över både det ena och det andra.

Utanför fönstret blåser det storm så att nästan träden viker sig och störtregnar emellanåt.

Ska nog gå o väcka en sömnig älskling om ett tag, som fortfarande ligger och sover och försöker ta igen sömnen han har missat.
Senare idag ska jag färga håret på honom, svart igen. Han passa så jäkla bra i det, sexy baby! Fast det är han ju ändå ^^

Imorrn börjar Falukalaste. wiiihii =) Crusing imorrn kväll.
Hoppas det blir fint väder.


Ha en bra dag allesammans!

0 kommentarer: