13 februari 2009




Hej hopp!
Ja idag är det Fredag den 13:e minsann, Får väl se om man åker på nån otur.
Fast mitt favoritnummer är 13 och min favoritdag är Fredag så det kanske blir en bra dag för mig istället.
Sitter här och snörvlar och hostar så jag blir tokig, tar i så att jag blir helt röd i facet.
Får ju såna där hostattacker helt plötsligt utan förvarning så tårarna sprutar åt alla håll och det finns ingen stopp på det hela, haha ingen vacker syn med
en förkyld Mia, men det är bättre med mig idag iaf och går åt rätt håll helt klart..
Åhh strålande sol ute idag med! Måste försöka komma ut på en långprommenad idag, tror nog att jag orkar det eftersom jag känner mig lite piggare i förkylningen, men det är bäst att skynda långsamt ^^
Man får ju så "dåligt samvete" av att bara sitta inne när solen knackar på fönstret så att säga.
Man blir så glad av sånt här väder, och även om man inte tror det så är sol, dagsljus och frisk luft den bästa medecinen när man är sjuk (förutom sömn) fast man kanske inte tror det.
Så det blir nog en vända för mig ut idag.

Nu ska jag fortsätta min frukost här i lugn och ro och helt enkelt hoppas på att det inte blir en olycksdag.
Bye!





''Haha, jag hittade en rolig och passande bild på hur jag känner mig just nu med förkylningen''




0 kommentarer: