29 januari 2009

Enligt min mamma är jag en alien (haha)


Mamma kom in i mitt rum nyss och frågade lite vad jag gjorde och jag sa att jag hade skaffat blogg o satt o fixade till den..
Jag fick först o främst förklara vad en blogg är.
Inte lätt för "de äldre" att hänga med på allting juh så det förstår man.
Så när jag hade förklarat färdigt för henne så ville hon se hur den såg ut.
Då utbrister hon - Nämen vem är det där på bilderna (dom 3 här ovanför som jag har som rubrik längst upp på sidan) och jag svarar ju att det är jag... -
-Men vad har du gjort med ansiktet då! Utbrister hon sedan. - Vilka läskiga ögon du har, fy du ser ut som en Alien, men tilllägger sedan, fast det var fint ändå, "det är du lixom".
Haha, humor på hög nivå, hon menade givetvis inget illa utan tyckte bara att det såg lite konstigt ut när jag hade överexponerat ljuset på bilderna så jag ser sådär vit ut och nästan bara ögonen som utmärker mitt ansikte, men ändå att det var fint och att det passar mig för att jag är lite anorlunda..
Jag har tittat ordentligt på bilderna nu och hon kanske har lite rätt, hehe
För det första har jag inte någon näsa, förutom på en av bilderna och sen är jag ju vit som snö och bara ögonen som framträder, men det är som hon säger, "det är jag" och sån stil som jag diggar =)




0 kommentarer: